Jaki pokarm
o w przypadku chwilowej potrzeby scentralizowanego zarządzania przepływem gotówki, że to być dokonane w taki sposób, aby nie zagrozić wypłacalności lokalnych samorządów i spowodować problemy z przepływu środków pieniężnych.
Zalecane dostosowanie obejmować systemy podatkowe, organ podatkowy, zmiany w strukturze budżetu jednostek samorządu, zmiany w relacjach między państwowych i lokalnych budżetów samorządowych, określenie stopnia zadłużenia, a zmiany w kryterium dystrybucji dla tzw podatku dzielone.
3. Nowy system korekty finansowej
Redystrybucja dochodów podatkowych, w ciągu ostatnich dziesięcioleci, stają się częścią przepisów budżetowych w Albanii następujących modelu UE.
Nowy system regulacji finansowej spełnia cztery podstawowe funkcje:
O Fiscal - poprzez zwiększenie środków finansowych gmin, od miejskich dochodów podatkowych (przychodów) hologramy studenckie nie wyczerpują potrzeb komunalnych;
O redistributional - poprzez korygowanie różnic w możliwościach podnoszenia podatków;
O przestrzenne / polityczna - poprzez pokrycie zwiększonych kosztów związanych z różnymi zadaniami komunalnych w strukturze osadnictwa; i
O ekonomiczna - za pomocą budżetów lokalnych w celu zapewnienia stabilności kraju.
Zakres regulacji finansowej pochodzi od zmian warunków ekonomicznych danego kraju, które zmieniają się z upływem czasu i zmian w polityce. Dlatego też konieczne jest w pewnych momentach w czasie analizy i regulacji systemu nowej sytuacji. Jest to bardzo ważne jest określenie optymalnego zakresu regulacji.
Wielkość korekty finansowej jest kontrolowana przez instytucję dla administracji publicznej, który dostarcza do niego; Dlatego z punktu widzenia samorządu terytorialnego, tym większy stopień regulacji, tym niższy stopień niezależności finansowej (autonomii).
Wpis zawdzięczamy http://www.plisy-rolety.pl